رفيق نيمه راه
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

رفيق نيمه راه

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:43

چهره روز

رضا حقيقي مي‌خواهد برود. از پديده پيشنهاد دارد و انگار پول خوب هم به او مي‌دهند. حقيقي اين فصل براي پرسپوليس خوب بازي نکرد و در مقاطعي از فصل حاشيه‌ساز هم بود. او از ليست کي‌روش خارج شده و ظاهرا جايش را به اميد ابراهيمي داده. شرايط نامشخص پرسپوليس سبب شده که او سازجدايي کوک کند و تصميمش را براي جدايي بگيرد. در اين ميان واکنش حسين کلاني،‌عضو هيات مديره پرسپوليس، بسيار جالب بود. او گفته که «حقيقي» را نمي‌شناسد، گرچه کلاني اين حرف را احتمالا بدون منظور به زبان آورده اما اگر با نيت‌ خاصي هم گفته باشد، خيلي هم بد نيست.
البته ذکر اين نکته ضروري است که حقيقي حرمت کلاني را نگه داشته و در مصاحبه‌اي گفته که وي را خوب مي‌شناسد اما به نظر مي‌رسد هواداران پرسپوليس احتمالا بابت جدايي حقيقي و رفيق نيمه راه شدن او دلگير ‌شوند.
گرچه پيشنهاد پديده به حقيقي، بعد از منتفي شدن جذب آندو، خيلي جدي است و پول خوبي نيز به او پيشنهاد شده اما بايد اين خبر را هم نوشت که ذوب‌آهن هم بدش نمي‌آيد اين بازيکن را بگيرد آن هم در شرايطي که هافبک‌هاي دفاعي‌ اين تيم کم نيست. اين طور که بويش مي‌آيد حدادي‌فر از جمع ذوبي‌ها جدا مي‌شود که اين گونه به فکر جذب بازيکن در اين پست هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید